sunnuntai 28. kesäkuuta 2009

Tänään varasin kuoharilasit häihin. Ihan kunnon lasit, ettei tarvii alkaa minkään muovisten kanssa pelleilemään... ja sain sovittua, sen nuorisoseuran yhteyshenkilön kanssa, että pääsen kuvaamaan sinne sitten sillä viikolla kun kemiin menemme elokuussa kesälomalla.

Vieraslista on tuottanut päänvaivaa oikeen urakalla. Munkin osalta, saati sitten Japen puolelta sukulaisten osalta. Mie en toisaalta haluais sinne ihmisiä, joitten kanssa ei olla tekemisissä, ja joiden nimeä ei kumpikaan tiedä. Mulla vieraslista koostuukin pääasiassa kavereista... nyt painin itteni kanssa sen suhteen, pyydänkö kummit (joita en oo nähny lähimpään 7 vuoteen) ja isän sisarukset puolisoineen vieraiksi vai en... Kauheeta. Siitä olin erityisen iloinen, kun kuulin, että kauempana asuvat ystäväni haluavat olla osallisina juhlassamme :)

Hääpukuni on tuottanut mulle harmaita hiuksia, kun oon miettinyt, mistä sen hommaan. Sain yhdeltä kaverilta hyvän vinkin, ja löysinkin sieltä kivan vaihtoehdon... mutta en tiedä, sopiiko se mulle...Istumajärjestystä oon yrittäny väsätä, mutta sekin on päänvaiva... haluaisin meidän vanhemmat samaan pöytään, mutta omien vanhempien osalta en oo yhtään varma, onnistuuko se... ja toisaalta hääjärjestelyjen yhteydessä meidän vanhemmat (ainakin mun äiti) tapaa Japen porukat ekaa kertaa ens vuonna...

Haasteita riittää, ja kaikki apu, tuki ja lämpimät ajatukset on tervetulleita!

2 kommenttia:

Minna K. kirjoitti...

Onko se hääpuku vaihtoehto vielä samasta paikasta,mihin annoit mulle linkin..? Ykassakin on muuten se hääpukuliike Birgitta;) Mistä mä hommasin pukuni silloin.Onhan tässä vielä rutkasti aikaa miettiä istumajärjestystä sekä ketä kutsuu.Tuottaahan se päänvaivaa, ketä kutsuisi ja ettei vieras määrä kovin paisuisi...mutta ota asia kerrallaan..aikaa on vielä järjestelyihin kumminki..:)Voimia sulle...ja kysele vain jos tarvit jotai apua/neuvoa..:)

Risuliisa kirjoitti...

voi sinua ystävä kallis:) voin melkein kuvitella kun päässäsi surisee kaiken tuon keskellä! Muistakaa että ne ovat teidän ovat teidän juhlat, eivätkä kenenkään muun. Sinne kutsutte te ketkä haluatte!
Ihanaa lukea häävalmisteluista kun omistani on jo 17vuotta:)
:) Päivi