maanantai 19. lokakuuta 2009

Hääkukat -check!


Tässä on mun tuleva hääkimppu sitten :) Sulholle ja bestmaneille tulee mangon väriset kalla vieheet ! Ja hintakin oli kohdallaan. Olin varautunut paljon kalliimpaan. Mutta ei parane valittaa.

Koristeita pöytiin oon hakenu vähitellen, ja tiimarista oon monet alemyynnit kolunnut, miltei joka kerta niitä kankaita löytyy! :) Nyt "tilasin" jo puolet niistä pöytiin tulevista kukistakin... tässä jossain vaiheessa sitten pitää tilailla loput.

Tekis mieli kovasti niihin hääpukuliikkeisiin!

4 kommenttia:

Minna K. kirjoitti...

Kävinpäs kurkkaamassa blogiasi vähäsen.:) Ihana hääkimppu mun mielestä sulle sitten tulee!:)Ja varmasti hyvät myös nuo kaasojen ja bestmanien kukat.

Heidi kirjoitti...

Kiitos Minna :) Kaasoille ei tuu kukkia, mutta oon kyllä itekkin tyytyväinen :)

Unknown kirjoitti...

Olet kyllä täytellyt ahkerasti blogia! :) Oon jo monta kertaa käyny ihastelemassa :) ja tosi ihana hääkimppu!

Heidi kirjoitti...

Kiva että voin mahdollisesti hyvää mieltä ainakin tuoda :)